4 Haziran 2012 Pazartesi

Fetih 1453'ün yakışıklı şovalyesi Cengiz Coşkun Photoshop açıklaması



Fetih 1453'ün Yakışıklı Şovalyesi'nden Photoshop Açıklaması


Fetih 1453'ün yakışıklı şovalyesi Cengiz Coşkun, filmin afişinde yer alan fotoğrafında photoshop olduğu iddialarına canlı yayında cevap verdi.

Fetih 1453'ün yakışıklı şovalyesi Cengiz Coşkun, filmin afişinde yer alan fotoğrafında photoshop olduğu iddialarına canlı yayında cevap verdi.

CNN Türk ekranlarında yayınlanan Mesut Yar ile Burada Laf Çok programına konuk olan yakışıklı oyuncu Cengiz Coşkun, rol aldığı Fetih 1453 filminin afişinde yer alan fotoğrafında photoshop olmadığını ispatladı.

Filmde Şovalye Guistiniani'yi canlandıran Cengiz Coşkun, kaslarının gerçek olduğunu ispatlamak için dar bir gömlek giydiğini söyledi.

Oyuncu Ümit Erdim Coşkun'un kaslarını öptü, dokundu. Bunun üzerine Cengiz Coşkun, 'Benim erkeklere ilgim yok ' diye Erdim'a takıldı.

17 yıldır spor yaptığını belirten Coşkun, '10 yıl profesyonel basketbol oynadım. Artık spor benim hayat biçimim gibi oldu. Yemek yemek suç içmek nasıl ihtiyaçsa spor da benim için ihtiyaç. Spor yapmadığımda kendimi eksik, aç ve susuz hissediyorum ' diye konuştu.

Daha önce bu kadar kaslı olmadığını, Fetih 1453 için özelikle iki yıl boyunca ciddi bir beslenme ve antrenman programına girdiğini ifade eden yakışıklı oyuncu, 'Ben zaten Marmara Üniversitesi Spor Akdemesi Antrenörlük mezunuyum. Bu konuda da çok bilgi sahibiyim. Bu Guistiniani karakterinin öyle bir fizik yapısına sahip olması gerekiyordu ' dedi.

'HOLLYWOOD'DAN TEKLİF GELDİ AMA ERKEN OLDUĞUNU DÜŞÜNÜP GİTMEDİM '

Mesut Yar'ın, 'Senden Hollywood da çıkar ' sözü üzerine Cengiz Coşkun, 'Öyle şeyler vardı ama erken olduğunu düşünüyorum. Daha burada yeni başladım. Gitmeyi düşünüyorum ama henüz değil. Biraz burada pişmem gerekiyor ' şeklinde konuştu.BEYAZ GAZETE 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder